kim hyung jun _mnet wide


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سام علیک....

خب نفس بازم ام نت داده..ولی زیاد نفس نشده...

البته کلیپش ماله عکسایه پایینیه...

download kim hyung jun mnet wide:l

size:6.6mb

download


 






خف خف...

من برم گم شم...

بای بای...




نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:34---28 آبان 1390
سلام خوفي؟؟؟؟ آشتي كردين؟؟؟؟....نگو نه كه ديوونه ميشمممممممپاسخ:سلام تو خوبی؟؟؟ آره تقریبا..من با سارا قهر نیستم که...دلایلمو بهش گفتم... نه..یعنی آره...فازی میخوام یه داستان بنویسم بیست...

mehboba
ساعت9:03---27 آبان 1390
سلام عزیزم.خوبی ؟ وااااااااااای من هر وقت اومدم اینجا و رفتم سکته کردم. این چند تا عکس بالاش خیلی خیلی ماهه . البته جیگر همه جوره ماهه.پاسخ:ای جانم....هه هه هیونگه دیگه..همه دیونشن... خواهش میکنم این چه حرفیه... نه دو کامساهه یو...

sara
ساعت20:43---26 آبان 1390
سلام سيما جون عزيزم من دوباره ميخوام اينجا اپ كنم ميتوني نام كاربري اينامو بهم بدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:باشه الان عضوت میکنم...


فاطمه
ساعت15:15---26 آبان 1390
نامرد ......راستي پارت بعدي داستانو كي ميزاري .....دفتر چي شد؟؟؟؟؟ جواب بدهپاسخ:خودتی...فک نکم دیگه بذارمش..میخوام یه داستان جدید بنویسم..فاطی اکشن باشه... دفتر دسته منه...یکشنبه بهت میدمش...

فاطمه
ساعت15:09---26 آبان 1390
سلام خب من اومدم ...... پس گفتي كه خودش همه چي رو ميدونه.......حالا نميشه خودت بهم بگي؟؟؟پاسخ:نخیرم..چون الان دارم میرم رشت...خودت ازش بپرس دیگه..چوب میخوریهاااااااااااااااااااااااااااا....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:kim hyung jun _mnet wide ,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com